tiistai 7. tammikuuta 2014

2014 Tavoitteet

Tavoitteita tälle vuodelle:

Dana:

- Kontaktit kuntoon maaliskuuhun mennessä
- Ekat möllikisat 
- Kuumumis- ja lähtemisongelmat kuntoon
- Hiljainen koira ( ei hauku )
- Lihasta ja kunnon kohottamista
- Uusien temppujen opettelua
- Enemmän doboilua ja omatoimisia agilitytreenejä


Nea:

- Painonpudotus ja terveempi elämäntapa
- Pitkiä lenkkejä ja suunniteltua treenaamista
- Rahan säästämistä 
- Hyvää koulumenestystä
- Oman ajan löytämistä
- Autokoulu läpi helmikuuhun mennessä
- Parempaa ohjausta agilityssä

Instagram: Fitfoorme 💕

Molemmilla on omat haasteensa tavoitteiden toteuttamiseen. Joihinkin asetin erillisiä aikarajoja tavoitteiden toteuttamiseen. 

Jotenkin tää uusi vuosi antaa lisäpotkua mun ainaiseen kamppailuun terveellisen elämän kanssa. Oon tuhlannu tosi paljon aikaa kaikkeen turhaan esim. 
- Koneella istuminen 
- TV:n katsominen
(Ellen tee/katso jotain järkevää ja hyödyllistä)
- Hengailu
Kaiken ton ajan voisin käyttää treenaamiseen ja koiran kanssa yhteiseen tekemiseen. Koulun jälkeen oon aina tosi väsynyt ja tämän takia päädyn aina löhöilemään ja innostusta ei riitä lähteä pitkälle lenkille tms. Siinähän tavallaan on omaa aikaa, mutta voisin käyttää sen johonkin muuhunkin tai sitten katsoa vain ne ohjelmat mitkä minua kiinnostaa/mitä seuraan.

Be healthy

Dana on erittäin potentiaalinen aksa koiran alku. Omat hermot ja kärsivällisyys vaan tapaa loppua treeneissä. Temppuja oppii nopeasti ja on halukas niitä oppimaan. Olen Youtubesta katsellut koulutusvideoita ja itselleni treeniohjelmia. 


4 kommenttia:

  1. Nea! Näytä mulle joskus tota Doboiluu! Olisin hirveen kiinnostunut, mut en osaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mulla on täällä Hyvinkäällä dobo pallo ja sellanen kirja mistä löytyy kaikki ohjeet kuvien ja ohjeistuksen kera ! :) Tulkaahan lenkkeilemään !

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Mulla on ens viikolla koeviikko, joten sen jälkeen vois kattoo :D

      Poista